Mini logo

Gamle browsere.

Oplev internettet sikrere og hurtigere med den nye browser. Vi har optimeret MINI til morgendagens krav til tilgængelighed.
Læs mere her
Tip: Du surfer altid opdateret med din smartphone.

Opdater din browser

Oplev den unikke køreglæde!

Bestil prøvetur

Vi besvarer dine spørgsmål om MINI.

Din direkte forbindelse til MINI Financial Services. Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.

MINI Financial Services Denmark
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV

Telefon: 70 15 15 42
E-mail: infomini@mini.dk 

VÆRD AT VIDE.

Før leasingaftalen.

Når du har fundet frem til den MINI model, du gerne vil have og har valgt udstyr sammen med din MINI forhandler, så bliver dine oplysninger sendt ind til MINI Financial Services sammen med din lønseddel eller årsopgørelse. En positiv kreditvurdering betyder en færdig kontrakt direkte i din mailboks.

Indgåelse af aftale.

Når du har underskrevet og returneret kontrakten til MINI Financial Services skal du overføre udbetalingen til din forhandler. Så snart bilen er klar til levering, indregistrerer MINI Financial Services den. Så snart du og din forhandler har gennemgået bilen og underskrevet leverancegodkendelsen, så kan du køre ud i det blå med din MINI.

Driftsperiode.

– Vi anbefaler, at du bruger PBS til at klare den månedlige indbetaling – så kan du koncentrere dig om at nyde din MINI. Du skal blot sørge for at overholde serviceaftalerne i leasingperioden. Men bare rolig, det minder infodisplayet i din MINI dig om.

Før aftalens udløb.

Seks måneder før din aftale udløber, ringer din sælger til dig for at høre, hvad du gerne vil, når din leasingaftale udløber. Vil du gerne lease en ny MINI, kan du opnå nogle fordele.

Når der er en måned til tilbageleveringen af din MINI, får du et brev fra MINI Financial Services, der fortæller dig mere om, hvad du skal gøre. Nu skal du blot bestille en tid til tilbagelevering af din MINI, så den kan blive gennemgået på udløbsdatoen hos din MINI forhandler, der har udleveret bilen.

FORBRUGERKLAGEADGANG.

Hvis du mod forventning er utilfreds med vores service, er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon eller e-mail.

BMW Financial Services Denmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV

Telefon: 70 15 15 42
E-mail: infomini@mini.dk

Vi vil bestræbe os på at finde en løsning i samarbejde med dig.

Er du imidlertid uenig eller utilfreds med vores afgørelse, kan du som forbruger klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

mail: cfk@kfst.dk

Gebyret for at indlevere en klage til Center for Klageløsning udgør kr. 100,00.

Kun hvis det ikke er muligt at nå frem til en fælles løsning via Center for Klageløsning, kan du som forbruger indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet inden for en frist på 4 uger.. Gebyret for at indlevere en klage til Forbrugerklagenævnet udgør kr. 400,00, der tilbagebetales, hvis køber får medhold, eller klagen ikke kan behandles af nævnet.

Du kan se nærmere på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside www.kfst.dk

TILBAGE TIL TOPPEN