Gamle browsere.
Oplev internettet sikrere og hurtigere med den nye browser. Vi har optimeret MINI til morgendagens krav til tilgængelighed.
Læs mere her
Tip: Du surfer altid opdateret med din smartphone.
Oplev internettet sikrere og hurtigere med den nye browser. Vi har optimeret MINI til morgendagens krav til tilgængelighed.
Læs mere her
Tip: Du surfer altid opdateret med din smartphone.
Har du et spørgsmål vedrørende MINI, brug for hjælp eller ønsker bare at give feedback? Du er altid velkommen til at kontakte os. Her finder du kontaktoplysninger til det respektive område.
Hvis du er privatkunde hos os, kan du logge ind på minesidor.mini.dk. Der finder du svar på almindelige spørgsmål og detaljer om dine fakturaer og din kontrakt.
Har du spørgsmål i forbindelse med MINI Connected, MINI app, Remote Services eller kortopdateringer, så kontakt os venligst på:
BMW Northern Europe AB
E-mail: miniconnected.dk@mini.dk
Telefon: 22177555
Åbningstider:
Mandag till fredag 8-20
Hvis du har spørgsmål vedrørende BMW Finans, så kontakt os venligst på:
BMW Financial Services Scandinavia AB
E-mail: finans@bmw.dk
Telefon: 70 15 15 42
Åbningstider:
Mandag till fredag 8-16
For øvrige spørgsmål om f.eks. vores modeller, udstyrsniveauer, andre produkter eller hjemmesiden, så kontakt os venligst på:
BMW Northern Europe AB
E-mail: dk.kundesupport@bmwgroup.com
Telefon: 70 15 61 56
Åbningstider:
Mandag till fredag 8-16
Hvis du mod forventning er utilfreds med vores service, er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon eller e-mail.
BMW Financial Services Denmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV
Telefon: 70 15 15 42
E-mail: dk.kundesupport@bmwgroup.com
Vi vil bestræbe os på at finde en løsning i samarbejde med dig.
Er du imidlertid uenig eller utilfreds med vores afgørelse, kan du som forbruger klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
mail: cfk@kfst.dk
Gebyret for at indlevere en klage til Center for Klageløsning udgør kr. 100,00.
Kun hvis det ikke er muligt at nå frem til en fælles løsning via Center for Klageløsning, kan du som forbruger indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet inden for en frist på 4 uger.. Gebyret for at indlevere en klage til Forbrugerklagenævnet udgør kr. 400,00, der tilbagebetales, hvis køber får medhold, eller klagen ikke kan behandles af nævnet.
Du kan se nærmere på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside www.kfst.dk
BMW Financial Services Denmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV